Hemma från stan

Hemma från stan. Det är nu jag önskar att jag i sann modebloggaranda kunde visa upp 22 nyköpta plagg här i bloggen, men så är sorgligt nog inte fallet. Jag kom hem tomhänt, vilket i och för sig inte var så oväntat med tanke på att jag gett mig själv köpstopp. Med andra ord kunde jag inte köpt något även om jag hittat kläder jag verkligen ville ha. Men tyvärr verkade allt sitta dåligt på mig idag. Bortsett från kanske något enstaka undantag ...


Kunde ha funkat, men jag var inte helt övertygad.


Den där tröjan blev jag faktiskt väldigt förtjust i. Typ 150 spänn på Gina Tricot. "I see what you se and I love it" står det på den om jag inte minns fel. Kanske kan jag önska mig den i födelsedagspresent?


Kommentarer
Postat av: Maria

Jag hittade också en tröja på Gina som jag ville ha men får vänta till man fått lite pengar:)

2011-09-14 @ 16:22:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0