Gammal?

Gud, jag är en sorglig figur. Snart 20 år och vet fortfarande inte vad jag ska göra av mitt liv. På ett sätt önskar jag att det redan var klart. Att 30 år till av mitt liv susat förbi och att jag skaffat ett bra jobb, rest och allt det där. Ibland, som när jag säger "när jag var ung" fast jag fortfarande är ung, känns det som att jag redan haft den bästa tden av mitt liv.

Jag har haft turen att lära känna fantastiska hästar som jag haft mycket kul med. Kanske är det ett avslutat kapitel i mitt liv. Det som en gång var hela mitt liv. Men jag är inte alls lika bra som jag en gång var, har inte samma ork. Det måste ju innebära att jag blivit gammal ...?


Hero ... ♥


Kommentarer
Postat av: mamma

Suck.....var kommer denna negativitet från???????

Fokusera på här och nu! Du är inte mer än 20 år ung!

För guds skull......Livet ligger inte bakom dig. Du har hela livet framför dig och du slösar bort din braiga ungdomstid med tjafs och trams gumman! Istället för att tänka på det som varit och hur du skulle kunna ha det ska du leva ditt liv nu. Inte då och inte i framtiden. NU!

Älskar dig! :)

2011-09-07 @ 12:10:30
Postat av: Magnus

2011-09-07 @ 12:19:01
Postat av: Magnus

Klart du redan har haft den bästa tiden av ditt liv. Den tiden kan bara mätas bakåt. Men du har många fantastiska stunder framför dig som du inte har nån aning om! =)

2011-09-07 @ 12:20:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0