Frukosttankar



Har vaknat för en stund sedan och sitter och äter frukost. Känner redan hur det kryper i kroppen över det faktum att jag inte är på jobbet och tjänar pengar. Dock är det inget jag kan påverka, det är ju arbetsgivaren som väljer hur många timmar jag ska få. Och jag har försökt bevisa att jag är värd fler pass, ställt upp och jobbat när någon annan inte kunnat osv. Men tydligen har det inte hjälpt och jag kan bara beklaga.

Men då får jag väl istället se till att tvätta några maskiner. Tog trots allt de sista trosorna ur garderoben idag vilket innebär att det är ganska akut. Tvättning är väl inte min favoritsyssla direkt, men nu måste det göras. Först ska jag dock äta frukost.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0