Fotosession avklarad



Dagens fotosession blev en intressant upplevelse. Det var första gången jag fotograferade barn på uppdrag av någon och det var verkligen ingen lek. Barn sitter verkligen aldrig still, men de är ju härliga ändå.

Fotograferade även barnens vackra mamma vilket var betydligt lättare då hon hade vett att sitta still ;-) Många fina bilder blev det och jag hoppas att de får godkänt av de som ska ha dem också. Efter dagens fotografering känner jag bara att jag vill ha fler uppdrag! Träffa fler trevliga människor och föreviga dem på bild. Så vill ni ha kort på er själva eller någon ni tycker om kan ni ju höra av er :-)

Kvällen har jag ägnat åt att sitta och redigera de bästa bilderna från dagens session. Nu ska jag dock krypa ner i sängen med min älskling, så redigeringen fortsätter imorgon. Jag längtar!


Kommentarer
Postat av: mamma

Så otroligt roligt! Hoppas det gick riktigt bra och att dom blir nöjda. Fast det har jag egentligen inga tvivel om! :) Du är sååååå bra på det där! :)

Det är ditt kreativa öga som kommer att ta dig långt och din talang för ordet.

Kraaamiz älskade gumman!

2011-09-14 @ 07:20:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0