Drömmande

När jag sitter och redigerar bilderna från igår känns det lite mer än tidigare som att jag verkligen lever min dröm. Det är så fantastiskt roligt att titta på en härlig bild på en lycklig familj och nöjt kontatera att det är man själv som skapat bilden. Det är verkligen någonting jag kan tänka mig att vänja mig vid.

Fast just nu får jag erkänna att jag mest drömmer om choklad. Har varit sugen på en sliskig chokladkaka sedan igår. Synd bara att jag har ont i huvudet och inte känner för att gå utanför dörren. Det innebär att jag får vara utan choklad. Sad but true. Får se om jag orkar mig ut lite senare.

Tillsvidare kan jag ju ägna några minuter åt att fundera över vad mer jag drömmer om. När jag ändå inte har något bättre för mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0