Det känns verkligt

Idag var tanken att jag skulle hinna fixa klart det sista från fotosessionen innan jobbet. Det hade säkert gått bra om inte det svarta bläcket i skrivaren tagit slut så den andra bilden jag skrev ut blev alldeles röd. Får därför skjuta upp utskrifterna till morgondagen då jag är ledig och har tid att inhandla nya bläckpatroner. Typiskt.

För övrigt sitter jag mest och tänker på den kommande utlandsresan. Nu när jag vet att drömmen kommer bli verklighet vågar jag halvt om halvt tillåta mig att börja planera lite. Jag planerar vad jag ska ta med mig och vad jag ska köpa där. Och såklart funderar jag lite över vart vi ska åka. Turkiet ligger nära till hands, men jag utesluter inte andra alternativ. Det skulle trots allt bli tredje gången där i så fall, tre år i rad. Fast jag trivs ju jättebra i Turkiet och Alanya förstås, så varför inte egentligen?

Nej, nu ska jag fortsätta kolla lite på resor. Jag är inne på resesajter precis varenda dag. Smått besatt? Haha.


Glad tjej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0