Bara för att

Dagens humör: Lite morgonseg men förväntansfull.
Dagens mående: Lite förkyld men annars bra.
Dagens borde: Borsta tänderna och leta fram en karta på hitta.se.
Dagens frisyr: Uppsatt.
Dagens smink: Nada och niente.
Dagens klädsel: En t-shirt, trosor och en filt ... Jag ska ta på mig byxor sen innan jag går utanför dörren.
Dagens planer: Fotosession 15.00 och innan det vet jag inte. Efteråt blir det nog att handla iaf.
Dagens materiella vill ha: En flygbiljett destination utland.
Dagens fundering: Hur fotograferingen ska gå, om vi kommer ha råd att åka iväg i oktober osv. Jag är en väldigt tänkande människa.
Dagens beroende: Kaffe som vanligt.
Dagens tråkigaste: Att jag inte har mer jobb.
Dagens längtan: Längtar lite efter mina tre föräldrar ...
Dagens superlängtan: Utlandet!
Dagens tidning: Läser typ aldrig någon tidning.
Dagens låt: Grenade med Bruno Mars.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0