Tapetväljning

Av någon outgrundlig hade jag 35 besökare igår. Givetvis är det inte mycket, men jag med mitt kanske inte så spännande liv brukar i vanliga fall ligga på typ 20 besökare. Så jag bara undrar vad som egentligen hände igår. Haha.

Idag ska vi i alla fall fara och välja tapeter till datarummet i den nya lägenheten. Ser verkligen fram emot att få stå där och välja precis vilken jag vill. Tänk att för första gången få ha ett rum som man valt helt själv hur det ska se ut! Okej, med vissa begränsningar kanske, det är trots allt en hyreslägenhet. Men ändå.

Men nu har jag inte tid att sitta här mer. Ska åka och hämta några banankartonger att packa i. Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0