Stress

Har hunnit med stallet under morgonen. Hade en känsla av att jag kanske kunde bli inringd för jobb. Och jodå, 09.50 stressade jag iväg hemåt och då hade jag hunnit med att få en jobbförfrågan. Så 11.00 börjar jag, var lite orolig för att jag inte skulle hinna men jag har både duschat och ätit två mackor. Men vad gör man inte för lite välbehövda pengar, jag konstaterade ju igår att jag aldrig mer skulle tacka nej till jobb. Nu slipper jag alltså i alla fall den ångesten.

Nu måste jag åka!


Kommentarer
Postat av: Patricia♡

Det är så sant det du skriver, men jag kan inte tänka sådär nu.



Du, varför väger du så lite för? Läste i något inlägg längre ner att du varit hos läkaren och ju:/

2011-11-24 @ 10:34:56
URL: http://patriciac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0