Sova ut?

Vaknade för ca. en halvtimme sedan (tolv!) och har alltså sovit tio timmar inatt. Man borde ju kunna förvänta sig att jag ska vara utvilad. Nejdå, tvärtom är jag tröttare än någonsin och har dragit på mig en spänning i nacken som inte vill släppa. Det finns en anledning till att jag aldrig sover så länge, kroppen slappnar helt enkelt av för mycket tror jag och då kommer huvudvärken osv. Samtidigt tror jag det är viktigt för muskler och sådant att få en chans att återhämta sig och återuppbygas efter en stressig och nedbrytande dag. Har känt mig väldigt svag ett tag och därför valde jag idag att sova lite längre idag men jag kan inte påstå att det känns bra.

Jobbade för övrigt till halv två inatt, helgstängning på en vardag. En kanonstängning dock enligt mig, vi var sjukt snabba! Eller, jag vet inte om jag ska ta åt mig så stor del av äran men i alla fall. Fort gick det.

Nu ska jag äta min frukost och vänta på att älsklingen kommer hem så vi kan umgås några timmar innan det blir jobb igen ...


Kommentarer
Postat av: FlizanLizan

Hejsan



Äru sugen på en ny design så kostar bara mina designers 75 kr eller 100 kr :P

2011-11-05 @ 16:34:57
URL: http://flizanlizan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0