Smal?

Har varit hos läkaren nu, fick den trevliga farbrorn som jag känner att jag har mest förtroende för. Det blev även vägning, en pinsam historia. Tydligen väger jag 45,5 kg ... Med kläder, vilket sjuksköterskan var noga att påpeka, så alltså väger jag mindre egentligen. Men hon skrev in 45,5 i journalen i alla fall. För att läkaren inte skulle få en chock, sa hon typ. Fan, man kan tro att jag har seriösa ätstörningar. Jag måste verkligen försöka göda mig. Det är ju typiskt att jag ska gilla frukt, thaisoppa och delifresh kycklingburgare dock, för det är kanske inte sådant som man blir tjockast på direkt. Dessutom är det kallt i min lägenhet trots att jag har på högsta värmen, ett jättebra sätt att förlora energi på. Det märks att mina förutsättningar att bli tjock är rätt kassa.

Jag hade verkligen behövt lite underhudsfett nu när det är vinter, så kanske jag skulle slippa frysa jämt. Dessutom ser man ju mer välmående ut om man i alla fall är uppe i ... Säg 50 kg. Jag tycker inte det är så charmigt att känna sina revben jättetydligt om jag ska vara ärlig. Fast samtidigt vet jag inte, jag tycker inte jag ser så megasmal ut. Känner mig rätt normal, det är mest andra som pekar på något annat. Jag kanske har normalorexia.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0