Sjukhusbesök idag

Är uppe omänskligt tidigt idag. Solen har typ inte ens hunnit gå upp. Eller så är det bara allmänt grått ute och solen kommer aldrig titta fram. Idag ska jag i vilket fall som helst till sjukhuset för att prata med en doktor om min sjuka stackars mage. Jag kan visserligen känna att jag vant mig vid att den håller på som den gör och tycker nästan inte det är något problem. Sist jag skulle få en medicin som skulle göra att den mådde bättre mådde jag ju dessutom illa konstant i två veckor, så då tycker jag faktiskt inte det var så värt att äta den. Men samtidigt är jag medveten om att jag kan bli sämre och rentav riktigt dålig, så det är nog bra att hålla lite koll på magens tillstånd ändå.

Fast samtidigt känns det rätt tröstlöst att gå till läkare när jag vet att jag aldrig kommer bli helt fri från mina problem ändå. Inflammationen försvinner aldrig helt. Antagligen kommer jag få fortsätta ha ont i magen lite då och då och ibland i resten av kroppen också när det är som värst. Men okej, jag kan leva med det. Jag får bara hoppas att det inte blir värre med tiden.

Nåja, nog pratat om hur jobbigt jag tycker det är med Crohns. Nu måste jag snart åka. Hoppas jag springer på min far som skulle opererat sin axel för någon timme sedan!




Kommentarer
Postat av: Far

Det gick ju bra med operation men jag sov ju efter narkosen också. Du vet säkert om att du inte ska stressa...

2011-11-24 @ 15:10:01
Postat av: Patricia♡

Lovar du mig att du inte slarvar med maten?!

Blir ju orolig för dig!

2011-11-24 @ 17:18:24
URL: http://patriciac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0