Packastädapacka

Kunde ha fått jobba över sju timmar idag. Ja, det är ju ingen hemlighet att jag behövt pengarna med tanke på allt jag vill ha. Men samtidigt kände jag att jag behövde den här dagen för att hämta banankartonger, välja tapeter till nya lägenheten, packa inför flytten, börja städa ur lägenheten osv. Ikväll kommer det trots allt en som ska titta på den och då är det ju bra om det inte ser alltför förjävligt ut. Igår sålde jag i alla fall mitt köksbord så det blev en grej mindre att tänka på. Men jag grämer mig över att jag tackade nej till ett jobbpass för jag hatar verkligen att göra det! Dock borde vi få nyckeln till nya lägenheten till 1 december och om vi är utflyttade samma dag kanske jag slipper stå med dubbla hyror. Så ja ... Det fick bli en ledig dag idag trots att det tog emot, jag saknar mitt jobb (hur många kan säga det?).

 Nu ska jag fortsätta packa en del och börja städa. Wish me luck! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0