Nej, nu jäklar

I två dagar har jag alltså varit hemma i nya lägenheten. Bakat, lagat lasagne och haft besök av min mor. Det har varit fint. Men, nu räcker det väl ändå med ledighet?! Frysen rymmer inte alltför mycket mer och jag känner mig isolerad. Vill träffa massor med folk och få någon slags utmaning. Lite jobb skulle faktiskt sitta himla fint! Men jag får vänta tills torsdag. Då ska jag verkligen försöka jobba på lite saker som jag vet att jag är dålig på. Jag har väl inte riktigt orkat ta tag i det tidigare men nu är det dags att skärpa till sig och visa att jag förtjänar 100 timmar i veckan och att alla andra kan slänga sig i väggen. Jag kan rätt så mycket om jag vill och orkar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0