Måste hitta på något

Igår räknade vi ut vad det skulle kosta att köpa alla möbler och det vi vill ha till den nya lägenheten. I ett worst case scenario skulle det kunna ta över tre år för oss att köpa allt. Därför skulle det nu kännas bra om jag fick två eller möjligtvis tre heltidsjobb. För förutom allt till lägenheten vill vi ju även kunna resa i alla fall en gång per år och det finns det verkligen inte plats för i budgeten som det ser ut nu! Men på något sätt känner jag att jag måste lösa det. För jag är ju en sådan som vill ha allt på samma gång och hatar att vänta. Jag SKA helt enkelt ha ett fint hem, se världen och uppleva saker NUNUNU. På något sätt.

Nu blir det jobb.


Kommentarer
Postat av: Patricia♡

Oj, jag förstår din känsla där. Jag är likadan, kan inte vänta utan vill ha allt fint samtidigt. Hoppas att det löser sig för er. Nå vad hamnade slutsumman på?:)

2011-11-15 @ 11:12:39
URL: http://patriciac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0