Kyla är inget för mig

Har just druckit upp mitt morgonkaffe och ska iväg till jobbet om någon halvtimme. Men än kan jag sitta kvar under filten ett tag och njuta av värmen innan jag ska ut i kylan. Jag tycker verkligen inte om att frysa och jag tycker inte om kalla årstider över huvud taget. Man blir så osmidig av att ha ett ton kläder på sig. Helst skulle jag vilja ha sommar året om, jag blir bara tröttare och mer orkeslös ju mörkare och kallare det blir ute.

I år ska jag dock försöka härda ut med hjälp av ljus, goda frukter och en massa te. Allt detta i den nya lägenheten (iiiiih!) Om det inte skulle hjälpa får jag nog börja fundera på att flytta till varmare breddgrader nästa vinter. Hoppas jag vunnit på lotto tills dess ...


Sommar och varmt, that's how I like it.


Kommentarer
Postat av: Patricia♡

Haha, raring. En dag kommer du också ha ringar att fota. Det är jag säker på:)

2011-11-16 @ 13:02:31
URL: http://patriciac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0