Jag är färgglad




Det är tisdag och fram tills jag börjar jobba ikväll försöker jag roa mig så gott jag går. Bilderna jag tog som illustreras här i inlägget är ett sådant exempel.

Igår blev en förvånansvärt bra dag trots att jag var så trött när jag for till jobbet. Lyckades på något sätt piggna till och kände mig faktiskt nästan glad av någon konstig anledning. Det blev inte alls tungt att ta sig igenom jobbpasset, vilket var en positiv överraskning. Hoppas det går lika lätt idag. Jag är trött nu men det kan ju ge med sig idag igen. Hoppas hoppas!

För övrigt funderar jag i vanlig ordning. Alltid finns det något som upptar min hjärna. Ja, när där inte spelas "pausmusik" förstås. Jag funderar över framtiden och hoppas att lägenheten vi ska titta på under fredagen är bra och att vi får den. Hoppas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0