Inget lägenhetskontrakt än men packning pågår för fullt

Det blev inget lägenhetskontrakt idag och man kan väl lugnt sagt säga att jag är besviken. Folk har sagt olika hela tiden och nu gäller tydligen att den som hyr lägenheten nu har fram till den sista november på sig att städa ur den. Det var inte vad vi fått höra tidigare, enligt vaktmästaren skulle lägenheten städats ur förra veckan av en städfirma. Men men, en vecka ska vi väl lyckas hålla ut även om det känns väldigt tråkigt.

Har i alla fall packat fem flyttlådor nu så att det mesta ska vara färdigt när det väl blir att flytta. Jag ska försöka påbörja urstädningen av min lägenhet också så den går att hyra ut så fort som möjligt. Har jag tur slipper jag uppsägningstiden och dubbel hyra i en månad. Det ska tydligen vara rätt bra åtgång på ettor. Men men, nu ska jag nog fortsätta packa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0