Igår var en milstolpe

Igår var en dag värd att notera. Det var dagen då jag varit tillsammans med min älskling i ett och ett halvt år. Helt sjukt vad tiden gått fort. Igår var det även fem månader sedan jag fick mitt nuvarande jobb. Också rätt häftigt, att jag varit där så länge nu.

Idag blir det i alla fall jobb igen och jag är glad för alla timmar jag får. Trivs galet bra faktiskt och det betyder mycket för mig att man kan ha så kul på ett jobb! Visst, någon gång ska jag säkert "växa upp" och skaffa mig ett gravallvarligt, välbetalt jobb. Men jag skulle inte tro att det blir inom den närmaste framtiden i alla fall, än är jag inte helt utsliten. Förr eller senare blir jag väl antagligen det, man märker ju att kroppen inte är helt med på noterna alla gånger, men jag hoppas det dröjer.

Imorgon är jag dock ledig och jag får erkänna att det är välbehövt. Då kommer antagligen bilder och reseberättelse från Venedig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0