Blev mycket igår

Igår passerade ännu en läskfri dag. Jag var och provred en ponny och var nära att åka i backen eftersom att den fick nåt totalfnatt. Jag brukar inte direkt ha några problem att hålla mig kvar och det tog ändå över ett år innan jag åkte av den förra unghästen jag var medryttare på för första gången. Får erkänna att jag blev lite skakis och kan konstatera att jag drabbats av den oangenäma egenskapen självbevarelsedrift. Lite av en besvikelse eftersom att jag hade så stora förhoppningar gällande den ponnyn, den var grymt fin annars!

Sedan var mamma förbi en sväng innan jobbet, trevligt att träffa henne då det var länge sedan sist! Att jobba gick rätt bra det med, fast jag var en aning trött. Hade nästan kunnat somna under middagsrasten, mycket mat fick jag då inte i mig direkt.

Nu ska jag iväg och rida Lillan, håller tummarna för att hon är snäll med mig!



Men jag saknar min fina Hero! Det finns ingen ponny som någonsin kan mäta sig med honom. Vänskap ♥



Och så en bild på en häst som fick fnatt. Jag var lite smått road, men något köp blev det inte.



Och så världens finaste Kvicken! Min tokprins ♥ Det var ju några år sedan ...


Kommentarer
Postat av: Patricia♡

sv: Det är nog ett bra val att låta bli, man vill ju inte bli skadad. Men samtidigt kanske ponnyn bara testade dig. Men du ska göra det som känns bäst för dig verkligen.



2011-11-10 @ 11:56:32
URL: http://patriciac.blogg.se/
Postat av: Patricia♡

Nej fy, ingen gillar väl att trilla av.

2011-11-10 @ 12:03:13
URL: http://patriciac.blogg.se/
Postat av: Anonym

Skulle du köpa ponnyn?

2011-11-12 @ 16:23:19
Postat av: Bea

Anonym: Nej, det var bara en jag kanske skulle bli medryttare på ...

2011-11-14 @ 09:22:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0