Aldrig bra nog

Jag vet inte vad som håller på att hända med mig. Igår sjönk mitt humör som en sten så fort någon sa något till mig som var ens lite negativt. Visst, klart man ska se det som att de där orden av konstruktiv kritik ger mig en chans att utvecklas. Jag brukar inte ha några större problem med det. Men på senare tid har jag haft det. Stora problem med det. Antar att det möjligtvis beror på att jag verkligen kämpar nu. Att jag verkligen gör mitt yttersta och så räcker det ändå inte till. JAG ORKAR INTE. Helt enkelt.

När ska det räcka? När blir jag bra nog att slippa höra att jag gör fel, fel, fel? Var hittar jag den platsen där min ständiga strävan efter att bli bäst på det jag gör verkligen ger resultat?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0