Värk och brända mandlar

Jag har börjat promenera. I förrgår gick jag enda in till stan och köpte en klocka, sedan gick jag hem med klockan (som låg i en kartong som såg ut som en pizzakartong) under armen. Folk kollade lite konstigt på mig, men shit happens liksom.

Dock så vet jag inte vad jag ska tycka om dessa promenader nu när jag är förkyld. Träningsvärk är vad de ger, plus en lite allmänt värkande kropp. Verkar ha väldigt lätt att få träningsvärk just nu, till och med käkarna värker av allt tuggummituggande.

Nåja, nog om värk. Just nu sitter jag och känner mig lagomt utvilad. Har just ätit en bränd mandel och det var mycket gott. Egentligen borde jag kanske äta frukost, för jag börjar bli väldigt hungrig. Men alltså, jag har inte så mycket kvar att äta så då är det inte lika kul att äta frukost som det brukar vara. Så jag tar nog en bränd mandel till istället. Det blir fint.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0