En lista för uppdateringens skull

Hur bor du: I en etta i utkanten av Piteå.
Brukar du komma i tid: Absolut, får nästan smått panik om jag håller på att bli sen!
Hur lång är du: 160 ungefär.
Kan du laga mat: Det tycker jag nog ändå, har inte misslyckas så mycket hittils i alla fall.
Vad jobbar du med/pluggar du: Pluggar journalistik i nya medier.
Vad har du på dig just nu: Ehhh, har inte klätt på mig än så inte så mycket.
Har du någon fobi: Knäckta näsor typ, huga!
Hade du en bra kväll igår: Ja, jag fick ju buggträna!
Vilket är ditt senaste inköp: En grej i lantlig stil som man kan sätta brev i.
Din favoritdryck på morgonen: Varierar, kaffe/te/varm choklad/juice.
Var fick du dina senaste pengar ifrån: En tjej jag sålde min diskmaskin åt.
Har du sovit i din egen säng inatt: Ja, min nya stora!
Vad hade du sönder senast: En tallrik tror jag.
Vem snackade du med senast: In real life så var det my lovely love.
Varm favoritdricka: Varierar beroende på vad jag känner för. Kaffe/te/varm choklad. Glögg till jul.
Favoritdricka när du är riktigt törstig: Vatten är oslagbart. Cola är gott också men inte lika bra.
När gjorde du senast något riktigt dumt: Kanske igår då jag typ överreagerade lite och öppnade käften då jag kanske skulle låtit bli.
Vad ska man göra för att få dig irriterad: Vara för mycket uti någon annans partner, fan alltså, det går fetbort.
Någon jag stör mig på: Ska inte skriva ut det här.
Intressen: Dans, ridning, bildredigering, skriva osv.
Senaste person du kramade: Min älskling!
Senaste person du ringde: Blockets annonsbetalning.
Senaste person som ringde dig: Min älskling ♥
Vad drack du senast: Vatten
Vill du ha barn: Säkert någon gång i framtiden, men just nu känns det inte aktuellt.
Längtar du till din nästa födelsedag: Så brydd är jag inte, men ändå ganska skönt att fylla 20.
Har rakat dina ben någon gång: Såklart, men det börjar bli dags igen nu.
Är du sugen på något nu: Jo, frukost. Ett glas juice och en bulle hade suttit fint. Men jag har inga bullar.
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: En räcker fint.
Använder du hudkräm: Inte lika ofta som jag borde, men jo.
Attraheras du av män med skägg: Jag attraheras av en personlighet, tror inte det spelar någon större roll då om personen har skägg eller inte. Men jag vet inte.
Micro-pop eller poppa själv: Ehh?
Brukar du baka: Det var länge sedan nu tyvärr, behöver en större frys!
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: Vissa utvalda delar av det.
Vilken låt lyssnade du senast på: Need you now- Lady Antebellum
Har någon annan sovit i din säng inatt: Jaaa, men det är inte bara min säng ;-D
Vad tycker du är äckligt: Folk som går ut och röker när man sitter i en buss och sen när de kommer in igen så stinker det verkligen. EUUUUUK!
Har du pengar på mobilen: Jodå, saldot bara ökar ... Det innebär att jag inte kör på kontantkort, så jag har väl alltid pengar på mobilen.

Allmänt test 2


Vilken svordom använder du mest? Fan typ.
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? 06.30.
Var köper du dina matvaror ifrån? Det varierar, men helst Willys.
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Tycker nästan lika mycket om båda, men är motivet fint tar jag gärna bilden.
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? En resa för mig och min älskling till ett varmt land :-D
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? Har jag inte reflekterat över.
När var senast någon stötte på dig? Vet inte ens om jag skulle märka det, haha.
Vad åt du till middag senast? Fläskpannkaka.
Kan du vissla? Näe :-(
Tittade du på tecknat när du var liten? Ja, Richard Scarrys Äventyrsvärld var grym!
Äger du några popband t-shirts? Inte det.
När flög du senast? I sommras då jag flög ner till Stockholm.
Pratar du några andra språk? Engelska och lite spanska.
Har du gråtit offentligt? Inte direkt, eller kanske.
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Ja, en rostatuering!
Vad har du med dig in på bion? Det är olika.
Vad har du för väder? Grått ...
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Svenska, lätt!
När sov du senast på golvet? Har typ ingen aning!
Vilken är din favorit drink? Angel- Chokladmjölksdryck jag drack i Turkland :-D
Gillar du din boendesituation? Jag har faktiskt inget emot den egentligen, men visst, det är inte min dröm att bo såhär direkt. Vill ha mer shabby chick stil! 
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? Fem kan räcka.
Är dina dagar fullbokade och stressiga? Nejdå, det är lagomt.
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Hamnade i trubbel, nej.
Hur gammal blir du nästa födelsedag? CHUUUUUGO!
Tror du på liv på andra planeter? Jag tror inget jag inte vet, så det så!
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Life sucks!
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Utan tvekan, any day!
Tycker du om att krama folk? Jovars ... Men jag springer inte runt och kramar vem som helst direkt. Men att krama de man tycker om är underbart!
Äger du en digitalkamera? Två faktiskt.
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Vet inte typ. Jag är för udda för att bli jämförd med någon ;-)
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Som fan!
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Haha, nej inte ens om jag försöker tänka på att det var en stackars ko eller gris jag åt. Det går helt enkelt inte!
Är du mörkrädd? Inte det.
Tre saker du alltid har med dig? Vatten, mobilen och börsen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0