Listiga listor

1. Är du singel? Onej!
2. Är du lycklig? Ibland, som de flesta? Man är inte lycklig jämt men sånt är livet.
3. Är du uttråkad? Ni anar inte!
4. Är du ledsen? Nejdå, jag är glad.
5. Är du italienare? Inte det.
6. Är du gravid? Inte såvitt jag vet iaf.
7. Är du full? Haha, så långt ifrån man kan komma.
8. Är du en cooling? Nix, jag är en riktig geek.
9. Är du från Irland? Nä, faktiskt inte.
10. Är dina föräldrar fortfarande gifta? Nope, det var ett tag sen.

Skit
1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Alltså typ. Fast man kanske fattar det först efteråt. Nej, men det jag menar är att visst, man kan se någon och tycka att "åh, vilken härlig person!" men man kan inte älska någon man inte känner? Men äsh, jag vet inte. Man kan väl bli småkär vid första ögonkastet antar jag. Det blev nog jag, fast jag fattade det inte riktigt då.
2. Har du nånsin blivit sårad? Men kom igen, det har väl alla?
3. Har du nånsin tänkt på en och samma kille flera gånger under natten innan du somnade? Haha, flera gånger.
4. Har du gillat en kille utan att berätta det för henne? Gillar en KILLE utan att berätta det för HENNE? Men jo, det har jag väl?
5. Har du kysst någon inom de senaste tre veckorna? Många gånger.
6. Har du haft en hemlig beundrare? Vet man om ifall man har en HEMLIG beundrare?
7. Är du kär? Jomen det skulle man kanske kunna säga.
8. Vill du gifta dig i framtiden? Jo ..........

10 saker två alternativ
1. Kärlek eller lust? Lust är övergående, kärlek består. Så kärlek såklart!
2. Hår eller ögon? Ögon säger mycket, så ögon såklart!
3. Katt eller hund? Hundar är som glada och härliga, men katter kan också vara mysiga. Säger nog ändå hund.
4. Några få bästa vänner eller flertalet ”vanliga” kompisar? Få bästa vänner.
5. TV eller Internet? Internet helt klart, tittar så sällan på tv frivilligt. 
6. Coca-cola eller Pepsi? Cola typ.
7. Vild utekväll eller en romantisk hemmakväll? Vad menas med vild utekväll? Supa, spy och vakna bakis på en parkbänk? Tar hemmakvällen!
8. Pengar eller lycka? Lycka går inte att köpas. Lycka, lätt. Varför ska jag ha pengar om jag är lycklig utan?
9. Dag eller natt? Blir så trött framåt kvällen, så dag då.
10. MSN eller mobil? Beror på vem man pratar med och hur mycket man behöver säga.

10 ”Har du nånsin…”
1. Blivit påkommen när du försökte smita hemifrån? Haha, har aldrig försökt.
2. Brutit ett ben? Som tur är inte. Inte ett enda.
3. Gjort nåt du ångrar? Jag är inte mer än människa ...
4. Hoppat Bungee Jump? Nej, men skulle vara spännande att testa.
5. Ljugit för någon du tycker om? NEJ! Inte okej!
6. Ätit en hel tårta? Skulle jag aldrig klara.
7. Gjort bort dig offentligt? Garanterat, jag gör säkert bort mig jämt. Men vem bryr sig, det är ju bara kul?
8. Velat bli tillsammans med ditt ex igen? Never!
9. Gråtit när ett husdjur dog? Har man väl ...
10. Velat försvinna? Några gånger, ja.

Skit
Vad såg du på tv sist? CSI typ? Kanske.
Vems blogg läste du sist? Dessies.se. JAG VAR UTTRÅKAD. OKEJ?
Vad åt du sist? En dröm, nu tuggar jag tuggummi.
Vem pratade du med sist? En vän.
Vad sa du? Inte mycket vettigt som vanligt :-)
Vem ringde du sist? Specsaver.
Vem messade du sist? Min älskling.
Vad läste du sist? Översättningstexten till nån film.
Vem pussade du sist? My lovely!
Vem kramde du sist? Samma svar som ovan.
Vem bjöd du sist på något? Samma som ovan.
Vad köpte du sist? Dajmglass med päronsmak till mig och min älskling ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0