Wednesday morning



Såhär ser utsikten ut från mitt fönster denna morgon. Kan knappt förstå att jag lyckades få ett så bra läge på min lägenhet. För några dagar sedan spelade ett gäng grabbar fotboll i ösregn, de halkade omkring och var jätteroliga att se på. Älskar att bo där det händer saker!



Och detta var min frukost. Tycker den såg väldigt aptitlig ut men tyvärr så var jordgubbsyoghurten tillsammans med den där müslin en alldeles för söt kombination ... Drack även ett glas ProViva skogsbär som dock inte kom med på bild, men gott var det.

Från 15.30 idag jobbar jag men fram tills dess ska jag se till att njuta av det härliga vädret. Har för nästan första gången på typ två veckor dessutom en huvudvärksfri dag så det tackar jag för!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0