Recycling



Efter att ha läst en väldigt inspierande blogg vaknade jag idag och bestämde mig för att göra något. Började med att baka chokladbollar. Sedan begav jag mig mot affären för att handla ingredienser till fler bakverk och lite annat som behövde handlas. Istället för att baka fixade jag dock en burk till pärlsockret. Det är egentligen en gammal kaffeburk som jag dekorerade, men resultatet syns i alla fall på bilden i början av inlägget.

Nu kanske jag ser till att skriva några rader på min bok innan det är dags att laga middag. Sedan från 16.00 blir det jobb!


Kommentarer
Postat av: mamma

Vad fin den blev! :) Med lite fantasi kan man göra mycket! Keep it up! :)

Kram!

2011-07-01 @ 07:23:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0