Mår förvånansvärt bra

Konstaterar att det är förvånansvärt många dagar sedan jag vaknade upp med plågsam huvudvärk. Faktum är att sedan jag kom igång med att jobba och gymma har det inte hänt en enda gång. Jag kan nog bara konstatera att jag mår bra av att vara igång och göra saker.

Så om en stund åker jag mot gymmet. Var lite fundersam om jag skulle orka idag eftersom att jag jobbar på kvällen, men resten av veckans dagar kommer jag definitivt inte orka så det är lika bra att ta itu med det idag. Då har jag i alla fall tränat två dagar den här veckan vilket är två bättre än inga. Fast om jag ska nå mitt mål att gå upp fem kilo i muskler får jag nog ligga i lite mer än så misstänker jag. Särskilt med tanke på att jag bara tycker jag blivit ännu smalare sedan jag såg mig ordentligt i spegeln sist. Suck. Många skulle säkert ha mitt problem men inte jag, jag vill se sund ut, inte se revbenen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0