Listlistlista

MINA TRE FAVORITFÄRGER:

färg 1: rosa
färg 2: turkos
färg 3: grön

I ÅR HAR DU:

Lärt känna en ny vän: Det kan man kanske säga.
Fått ditt hjärta krossat: Nej, några bitar har kanske brutits men ...
Träffat någon som förändrat ditt liv: På sätt och vis, träffade ju han som gav mig jobb och jobbet har ju förändrat mitt liv en del.
Fått reda på att någon har pratat om dig: För ofta. Men någon enstaka gång kan de ju faktiskt ha sagt något positivt också, fick senast igår höra på omvägar om en positiv sak som sagts om mig.
Kysst en kompis: Men nae.

BLANDAT:

Vill du ändra ditt namn: Det är väl så långt ibland men det är ändå mitt namn. Skulle kännas konstigt att byta.
Vad gjorde du under din förra födelsedag: Inget speciellt alls, kommer inte ens ihåg den.
Vilken tid vaknade du idag: Första gången 06.00, sedan 09.00 och till sist 10.00 då jag steg upp.
Vad gjorde du igår runt midnatt: Låg och var rastlös.
Någonting som du längtar till: Att få tillräckligt med tid och pengar för att leva.
Senaste gången du träffade din pappa: Kommer typ knappt ihåg, det var ett tag sedan.
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: Skulle vilja ha ett välbetalt niotillfemjobb.
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Jag var kär i en Jens när jag gick i typ tvåan, haha. Och jo det har jag.
Vad gör dig irriterad just nu: Att det behövs så lite för att göra mig nedstämd. Och att jag inte gör något.
Långt eller kort: Beror på vad saken gäller.
Vad gillar du gällande dig själv: Just nu känns det faktiskt inte som att jag gillar någonting med mig själv om jag ska vara helt ärlig.

DIN FÖRSTA:
Operation: Har aldrig behövt göra någon som tur är.
Piercing: Hål i öronen.
Tatuering: Har ingen, än i alla fall.
Bästa vän: Kan inte påstå att jag har någon. Jag är rätt patetisk. Det skulle vara my dear love i så fall.
Sport: Ridning och sen innebandy.
Husdjur: Två marsvin som hette Pelle och Bamse.
Vaccination du minns: Jag var rätt liten men minns inte vad jag vaccinerade mig mot, bara att jag fick en spruta och att jag var duktig som inte var rädd för den.
Förälskelse: Första riktiga är nog min nuvarande.
Alkohol du drack: En äppelcider typ.

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?

Läppar eller ögon: Ögon säger mycket men läppar kysser bättre ... Oavgjort?
Kramar eller pussar: Jag tycker verkligen om kramar men båda samtidigt är ju inte dumt.
Kortare eller längre: Lagom i förhållande till mig.
Romantisk eller spontan: Det ena utesluter ju inte det andra, gärna både och på samma gång. Men romantik är viktigt!
Tatueringar eller piercingar: Tattoos!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0