En lista då

Nämn något som gjorde dig glad igår: När min älskling kom hem och gjorde middag! ♥

Vad gjorde du kl 08 imorse:
Hade nog precis börjat vakna till då.

Vad gjorde du för 15 min sedan:
Satt vid datorn tror jag, om jag inte duschade.

Det sista du sa högt
: Vet inte, jag sjöng lite för en stund sedan dock.

Det senaste någon sa till dig:
"Hejdå" typ, när jag pratade med pappa i telefonen.

Vad har du druckit idag:
Vatten och ProViva.

Vad var det senaste du åt:
Varmkorv med bröd.

Vad var det senaste du köpte:
Antagligen mat.

Vad är det för färg på din ytterdörr:
Den är brun.

Vad är det för väder hos dig nu:
Soligt och fint, varmt.

Godaste glassmaken:
Beror på vad jag är sugen på.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
Ja alltså typ.

Sover du tungt:
Är lätt att väcka mig!

Drömmer du mardrömmar:
Hade en superskum dröm inatt iaf. Vet inte om jag kan kalla den mardröm men den var inte trevlig heller.

Trivs du med ditt jobb:
Ja, det enda jag inte gillar är att det bara är extra så jag vet typ aldrig när jag ska jobba och om jag ska jobba.

Favoritklädsel: Sommarkläder!

Favoritlåt just nu: Vet faktiskt inte riktigt, många.

Vad ser du om du tittar till höger: En del av soffan och en lampa.

Vad gör dig glad just nu: Just nu, typ inget särskilt.

Vad ska du göra härnäst: Äta tidig middag så småningom.

Höger eller vänsterhänt: Höger.

Humör just nu:
Allmänt seg.

Favoritgodis:
Beror på vad jag känner för, PEZ är alltid gott dock.

Kläder just nu: Har nyss duschat, så BH och trosor samt en filt på det.

Sommarplaner: Jobba och dansa typ.

Hur många kuddar sover du med:
Tre, varav jag får ha en.

Spelar du något instrument:
Inte det.

Morgon eller nattmänniska: Mitt på dagen och ev. kväll.

Vad är viktigast för dig: Att ta mig genom dagen och må hyfsat bra (dvs. inte ha huvudvärk). Och KÄRLEK. 

Är du kittlig:
Dessvärre ...

Snarkar du:
Tror inte det, men pratar i sömnen, haha.

Stjärntecken:
Våg.

Äckligaste insekten: Turkiska kackerlackor kanske ... Lite väl stora för min smak.

Längtar du mest efter just nu: Min älskling, alltid! Och utlandet skulle kanske inte sitta fel även om det är väldigt fint här också nu. Men jag vill bada, i vatten med stora vågor ... Typ medelhavet ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0