En dag på stranden







Den lilla icke-systemkameran åkte med mig till stranden idag. Årets första dopp togs och annars låg jag och läste och mådde allmänt väl. Sedan hade musklerna vilat nog och jag fortsatte till gymmet.

När jag kom hem fick jag ett erbjudande om fotojobb i helgen och nu sitter jag med världens dilemma eftersom att jag redan jobbar i helgen. Tackade nej först och började hjälpa dem att fixa någon annan. Men sedan ringde en annan och började prata om att kompensera mig för förlorad arbetsinkomst och allt och föreslog att jag skulle be om ledigt. Mitt under Piteå summergames när vi kommer sälja som smör i solsken på jobbet. Seriöst, jag törs inte ens fråga.


Kommentarer
Postat av: mamma

Hallå där!

Hör inte slalomglasögonen hemma i skidbacken?

Foto nummer två var förresten ganska häftigt! :D

Hoppas du hade det så otroligt härligt man bara kan ha det på en svensk strand någonstans i sverige. :)

2011-06-29 @ 19:00:18
Postat av: mamma

Förresten- älskar dig jättemycket! :)

2011-06-29 @ 19:01:17
Postat av: Bea

Jag hade bara solisarna när jag förflyttade mig samt körde bil, det var ganska ljust :-p

2011-06-30 @ 10:44:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0