Denial

Hemma från gymmet. Jag har varit där varje dag sedan jag köpte mitt gymkort i måndags, gjort diverse olika grejer. Har hört att det kan vara bra att ta det lugnt i början men jag vill verkligen inte. Har äntligen hittat ett ställe som är tillgängligt närhelst jag vill. Ett ställe där jag kan sluta tänka för en stund och bara vara. Idag behövde jag det verkligen. 

Jag fejkar ett smile så alla tror jag mår bäst i världen och hoppas de får ångest över sin egen lathet. Har förstått att det är så folk gör. Om jag låtsas att jag inte har ett enda problem i världen kanske problemen plötsligt försvinner. Denial, denial, denial. Kanske fungerar det, kanske inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0