Listaaa

1. Det första du tvättar i duschen? Först spolar jag nog på fötterna ... Men tvättar, håret.
2. Gillar du kaffe? Egentligen är det inte jättegott, men jag dricker det för att kurera mig när jag har huvudvärk eller när jag är extremt trött.
3. Hur mår du just NU? Är uttråkad och saknar sällskap, så lite sisådär antar jag.
4. Vad är sista bokstaven i namnet på personen du har en crush på? Crush?
5. Berätta om din senaste dröm: Vad jag kommer ihåg så drömde jag nog senast att jag stod inne på en affär och skulle köpa päron. Jag kollade jättenoga på dem så de var bra och så, haha.
6. Skulle du kunna äta din favoritmat under en hel månad utan att tröttna på det? Skulle knappast må så bra av att äta typ palt en hel månad ... Så nä.
7. Vad vill du ha just nu? Sällskap!
8. Har du räknat till 1000 någon gång? Jupp, när jag var yngre, nu skulle jag inte orka.
9. Biter du i din glass eller slickar du bara på den? Biter, händer så lite när man slickar.
10. Använder du smileys? Ibland :-)
11. Har du träffat någon kändis? Jajjemän.
12. Gillar du keso? Har just börjat gilla det faktiskt, men nu tycker jag det är jättegott.
13. Vilken låt hade du sist på huvudet? "Det skulle varit jag"- Nanne.
14. Hur många länder har du besökt? Sverige, Finland, Spanien och Turkiet.
15. Är dina föräldrar stränga? Tycker jag inte.
16. Skulle du kunna hoppa fallskärm? Ja, det skulle vara kul!
17. Glittrar någonting i ditt rum just nu? Mja, nåt litet blingbling-hjärta som suttit på ett mobilsmycke typ.
18. Brukar du hyra film? Nope.
19. Var kommer du vara på lördag? You never know until you know.
20. Var du med och upplevde när World Trade Center föll i NY? Nej, men såg det väl på tv.
22. Vad åt du till lunch? En upptinad färdigpizza, Hawaii.
23. Har du lockigt hår? Nope, bara lite självfall.
24. När grät du senast? För några dagar sedan.
25. Har du gått in i en vägg någon gång? Haha, ja det är ju mig vi pratar om.
26. Favoritårstid? Sommar.
27. Vem höll du senast i handen? My lovely love. Annars nån på buggkursen igår.
28. Sover du med TVn på? Inte om jag får välja.
29. Tycker du att du är gammal? Nä, men när man ser folk som brukade vara jättesmå och plötsligt ser vuxna ut, då börjar man känna sig gammal.
30. Är du mörkrädd? Inte särskilt.
31. Gillar du ditt liv just nu? Ibland.
32. Har du någon gång valt att ta ett bad istället för att duscha? När jag hade badkar så ja.
33. Har du bra syn? Nope.
34. Var är dina föräldrar just nu? Pappa borde vara påväg till buggträning och mamma är nog hemma. Men jag vet inte så noga.
35. Vad har du på dig just nu? Svarta stuprörsjeans, tröja osv.
36. Vad var det senaste du köpte? Smör, blodpudding och hårfärg
37. Hatar du mer än 3 personer? Hatar väl inte direkt någon.
38. Använder du sushipinnar? Har aldrig smakat sushi ens, men vill.
40. Äger du ett vapen? Inte det.
41. Gillar du ditt hår? Nej, jag hatar det!
42. Gillar du dig själv? Ibland, det beror på.
43. Vem står dig närmast, din mamma eller pappa? Båda läser min blogg, därför svarar jag inte.
44. Hur ofta använder du MSN? Typ aldrig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0