Life is wonderful

Sitter och äter min älskade frukost och mår väl. Om jag kunnat hade jag förmodligen visslat muntert, men jag har aldrig lyckats lära mig det. Istället utbrister jag då och då i sång, "oh what a wonderful morning" och ler åt hur knäpp jag är. Livet är rätt fint ändå!

Senare idag ska jag filma till en skolgrej, eftersom att folk verkar få nippran på att jag alltid börjar så nära deadline så får jag vara själv. Alltså, jag hinner ju alltid klart i tid men jag tror de flesta blir stressade och oroliga medan jag istället får motivation. Nåja, jag har inget emot att vara ensamvarg och det behövs ju ändå inte 2-3 personer för att filma en minuts inklippsbilder till ett nyhetsinslag?! My god, jag skulle bli uttråkad.

Dags att fortsätta med frukosten medan lyckoruset fortsätter. KÄRLEK ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0