Halelujah

Ikväll har jag alltså varit på buggträning vilket som vanligt var en otrolig energikick. Förutom dansandet som vi nu börjar kunna improvisera så smått i så blir man så himla glad och förvånad när någon kommer ihåg ens namn! Ska jag vara ärlig kan jag långt ifrån allas namn själv, det är ju ganska många att lära sig och jag har fullt upp med att lära mig alla turer i buggen. Så jag tycker det är ganska imponerande när någon vet vad jag heter! Fast minst lika imponerande är det förstås att vi börjar bli så duktiga nu, hela gruppen. Och är vi nu inte det tycker i alla fall JAG att vi har väldigt kul trots det. Jag har kul i alla fall, haha.

Sedan när jag kom hem upptäckte jag att det körde ihop sig lite med en företagsgrej jag inte kunde lösa. Då är det så fruktansvärt tur att man har underbara människor i sin omgivning som kan och framför allt vill hjälpa! Det är bara att inse att jag skulle inte klara mig på egen hand med all teknik som strular och inte vill som jag. Det finns helt enkelt inte ord som kan beskriva vilken oerhörd tur jag har, kommer aldrig göra. Jag kan känna mig hur nere som helst men när det väl händer något inser jag hur lyckligt lottad jag är.

Men det är lite väl sent för stora ord nu som dessutom borde få varenda kotte att bli duktigt avis på mig. Det skulle definitivt jag vara i mitt läge, för de underbara personer jag har i min omgivning skulle jag inte byta bort för allt i världen! Bara så ni vet ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0