Bamyl koffein

Livet går vidare. Med Bamyl koffein brustablett nu vid min sida känns det lättare än någonsin. Med tanke på att jag har ont i huvudet så pass ofta är det skönt att äntligen ha hittat något som fungerar. Som verkar snabbt och effektivt. Låter som ett reklaminlägg för brustabletter, men eftersom att de verkligen fungerar är de värda att ge lite cred. Hade jag inte haft dem skulle antagligen hela min kväll varit förstörd då huvudvärken vanligtvis inte brukar gå över så fort när det gått så långt.

Nyligen åt jag varmkorv med bröd till middag för andra dagen i rad. Lägger verkligen mest krut och pengar på frukost så middagarna kommer lite i andra hand när det bara är jag som ska äta. Klagar dock inte, korv med bröd är väl finfint?

Idag har jag för övrigt konstaterat att jag är absolut och definitivt beroende av andra människor. Jag blir totalt knäpp om jag inte har någon att prata med, tänker på tok för mycket. Ja, av den anledningen loggar jag alltid in på facebook så fort jag vaknar och har jag inget planerat sitter jag kvar där sen tills jag får något att göra. Oftast är det ju någon inloggad man kan prata med, så inte idag dock. Jag vet att det avspeglar sig på mina blogginlägg och för det kan jag bara säga sorry. Som den dramaqueen jag är får jag gärna saker och ting att låta mer dramatiska än de egentligen är. Som den känslomänniska jag är har jag deppat hela dagen och känt mig värdelös, men som alltid varar det aldrig särskilt länge. Nu är jävlaranammat tillbaka och humöret på uppgång!

Nu blev det ett långt inlägg, oups!


Kommentarer
Postat av: Jag...

Skönt att höra att du mår bättre!

Puss...

G.

2011-02-22 @ 17:37:42
Postat av: Isabelle

Tomatsoppa. Så sjukt gott! Och så många fördelar, så snabb och enkel maträtt med massa nyttigheter :)

2011-02-23 @ 20:54:18
URL: http://dekallarmigsakkinen.blogg.se/
Postat av: Isabelle

Ja, och billigt är det också.

2011-02-23 @ 20:55:03
URL: http://dekallarmigsakkinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0