Amen typ alltså

134 är siffran på hur många jobbtimmar jag lyckats skrapa ihop denna månad. Inte ens en heltid. TÄNK OM jag haft en heltid, då skulle jag typ känt mig rik. Jag skulle nog haft ett ganska bra liv eftersom jag skulle haft råd att unna mig saker. Då skulle jag nog satsat lite på mitt utseende och typ blivit coolast i världen. TYP, jag sa TYP.


Typ old pic. Det var typ skollov och jag hade typ tråkigt. Jag såg typ creepy och inte så tjejig ut. Inte så coolt.

Fast det kanske är lika bra att jag inte är rik. Det skulle bli sååå jobbigt att grubbla över vilken frisyr och hårfärg man skulle ha, vilka kläder man skulle köpa och allt sånt som jag inte ser någon anledning till att bry mig om nu. Såå himla jobbigt. Eller inte.

Make me rich!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0