Träningspepp

Har varit och tittat runt på ett gym i stan, läst inlägg om viktökning och sett på "Du är vad du äter". Nu är jag grymt motiverad till att börja träna och äta rätt. När jag gör något vill jag ju gärna bli bäst på det också. Så nu satsar jag på att bli den mest vältränade och sundaste tjejen på gymmet. Först ska jag bara investera i ett (dyrt) gymkort och sedan är det all in som gäller. Jag ska få en snygg kropp, bli uthållig, vig ... You name it.

I början kommer jag nog ha ångest för att alla andra är mycket mer vältränade än mig. Men efter typ något år hoppas jag att det är ombytta roller! Haha.




Och detta är alltså ungefär vad jag har att utgå från. Fast bilderna är ett och ett halvt år gamla drygt. Men alltså utan att försöka skryta, med eller utan muskler var jag grymt snygg där! ;-) Och utan att försöka nedvärdera mig själv är jag grymt sunkig nu ...


Kommentarer
Postat av: Dad

Det låter bra, äta rätt och träna är viktigt.

2011-12-22 @ 23:49:01
Postat av: mamma

Du har, är och kommer alltid att vara grymt snygg!Oavsett vad du gör. Du är bara bäst! :)

Puss! Älskar dig!

2011-12-23 @ 09:00:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0