Yes, jobb!

Det är morgon, jag är lite småtrött och ute är det dåligt väder. Men jag klagar inte, jag ska ju jobba! För varje dag jag sitter hemma utan att göra särskilt mycket inser jag mer och mer hur mycket jag tycker om att jobba. Den där känslan av att jobba i team för ett gemensamt mål (om än målet bara är att kunden får sin hamburgare snabbt). Jag tycker det är en härlig känsla varje gång en kund blir förvånad över hur fort de fick sin mat eller ger en beröm för att man gjort ett bra jobb. Sådant är värt guld och får en att vilja ge det där lilla extra!

Men ännu är det någon timme kvar tills jag ska bege mig mot jobbet. Det är ändå skönt att kliva upp i tid och kunna ta vara på morgonen. Kolla mailen, blogga och äta i godan ro. Mitt liv är rätt okej ändå.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0