Resor

  • New York, USA- För att det är en så stor och häftig stad. Jag skulle shoppa och dricka Caf pow, tänkte jag skriva. Sedan googlade jag det och upptäckte att Caf pow bara existerar i tv-serien NCIS?! How sad :-(

       

  • Sydney, Australien- För att det verkar finnas mycket att se där och för att Australien verkar vara ett skönt land!
  • Rom, Italien- För att det verkar vara en vacker stad där det finns mycket att se. Och för att det Italienska köket känns värt att prova.
  • London, England- En långweekend i London för shopping och besök av sevärdheter skulle inte sitta helt fel.
  • Paris, Frankrike- För att det verkar vara en grym stad för shopping. Och att fotografera eiffeltornet skulle givetvis vara ett måste.
  • Phuket, Thailand- Varmt och skönt. Egentligen skulle jag kunna tänka mig att åka till nästan var som helst i Thailand.
  • Tokyo, Japan- Stor stad. Häftig stad. Do I need to say more?

Samt en massa andra varma platser. Malta, Vietnamn, Grekland ... Helt enkelt bara för att det garanterat inte skulle sitta helt fel med värmen och det som finns att se där. Jag vet inte riktigt hur jag ska få råd att besöka alla dessa platser, men jag vill inget hellre i alla fall. Jobbar hur som helst för elfte dagen i rad idag, alltid något?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0