Dagen efter

Sitter i Vistträsk och känner mig aningen seg. Igår blev det festande och firande av tioårig bröllopsdag (nej, inte min). Det var rätt trevligt och jag som yngsta drickande drack lagomt mycket. Andra? Det får stå för dem ... Men jag tackar min praktiska sida för att jag valde att ha på mig svarta jeans framför vita leggings. Hade som svårt att låta bli vovvarna som sprang omkring där men jag förstod att det skulle bli så. Är så sugen på att skaffa en!

Nu ska vi snart åka tillbaka hemåt, bara ordna några grejer innan. Sedan ser jag fram emot att ladda upp gårdagens bilder på datorn, titta igenom dem och redigera. Fast det blir nog först imorgon.


Kommentarer
Postat av: mamma

Hoppas ni hade det trevligt!:) Du är klok som vanligt när det gäller drickandet! Du har inte lust att komma och plocka blåbär någon dag i veckan när det inte regnar? Kraaaaam! :)

2011-08-08 @ 08:44:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0