Mobilen försöker sabba mitt liv?

Jag är glad. Nyss lyckades jag nämligen "laga" min mobil som tidigare vägrat i sten att ha någon annan ringsignal än Sony Ericssons standard. Jag höll på att bli tokig på den ringsignalen, men nu är alltså Buddy Holly tillbaka tack och lov. Allt som krävdes var en återställning av standardinställningarna. Telefonen passade givetvis på att ta bort mina föräldrars telefonnumer på samma gång. De var också de enda såvitt jag kunde se. Vilken schysst telefon jag har, vägrar spela Buddy Holly och raderar mina föräldrar från kontaktlistan. Dessutom hade den lagt tillbaka några raderade sms i min utkorg och ändrat mottagarnamn på dem?! Fick lite halvt panik och undrade för några sekunder om jag verkligen skickat de sms:en till de personerna, jag har verkligen inte för avsikt att skicka pussmileysar till mina vänner. Men jag konstaterade att nej, knappast. Men nu är allt som det ska, för tillfället i alla fall. Får väl se hur länge det håller i sig den här gången.


Kommentarer
Postat av: Dad

Har du provat säkerhetskopiera till minnskort nån gång? Sen kan det vara bra idé att kopiera telefonkontakter till SIM också:) Lycka till

2011-04-18 @ 17:53:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0