Kompetenta läkare?

Livet flyter vidare med sina toppar och dalar. Jag har varit till en läkare och fått ta prover, så förhoppningsvis kommer de kunna reda ut varför jag är så trött jämt. Huvudvärken jag har typ jämt är förmodligen spänningshuvudvärk, så för det ska jag få komma till en sjukgymnast som ska lära mig slappna av. Det känns jättebra måste jag säga, att det händer något! Dock ringde läkaren nyss i samma veva som jag skrev detta. De har fått svar på proverna och han trodde jag drabbats av en tillfällig trötthet?! Jotack, den har varat i några månader nu men ... Okej. Helt normalt, fullkomligt kompetent bedömning antar jag. Ehh.

Hade tänkt skriva mer men jag blev lite smått upprörd och besviken så jag avslutar nog här och sätter mig och hoppas att zombietröttheten går över snart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0