En tråkig jävla lista i brist på sömn

Hånglat i mer än tre minuter? Säkert, inte för att jag tagit tid men.
Sovit i en annans säng? Absolut.
Hånglat på en bio? Haha, det kan man väl säga. Första daten typ.
Hånglat i skogen? Jodå.
Tyckt att din kusin är het? Har väl kusiner som ser bra ut, men het? Känns ju bara fel.
Sovit naken? Jodå.
Kört över hastighetsgränsen? Ehm ...
Målat om ditt rum? Inte jag själv nej.
Dansat framför en spegel? Händer rätt ofta ja.
Fått hicka? Ja och hemskt låter det.
Dumpat någon? Mjo, typ.
Stulit pengar från en kompis? Men nae!
Hoppat i en bil med folk du just träffat? Typ.
Varit i slagsmål? Tror jag väl inte.
Smugit ut ur ditt hus? Nejdå.
Haft känslor får någon som inte känt det samma? Jag frågade aldrig, men säkert.
Blivit arresterad? Inte det.
Hånglat med en främling? Inte direkt nej.
Lämnat huset utan att berätta för dina föräldrar?  Gått ut typ?
Varit förälskad i en granne? Nope.
Struntat i skolan för att göra något roligare? Jo, under min universitetstid har det väl förekommit.
Sovit i en säng med någon av samma kön? Varje natt typ.
Sett någon död? Bara djur och på bild.
Varit utomlands? Jupp.
Kysst en bild? Jodå.
Sovit till tre? Säkert någon gång.
Älskar eller saknar någon just nu? Ja, kom hem förhelvete. Jag kan inte sova :-(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0