Vänner, vänner, vänner!

Kom just att tänka på en sångtextrad ... "Jag behövde aldrig någon, tills den dag jag mötte dig", och då tänkte jag att jag kunde fortsätta den texten med "Men då behövde jag plötsligt jävligt många". Jag har börjat inse hur jäkla mycket det är värt att ha vänner som frågar hur det är och som man kan lätta sitt hjärta för. Det är grymt skönt att höra andras tankar och åsikter när man börjar bli lite orolig (rättelse: paranoid), och det är skönt att höra att man inte är ensam om sina tankar och känslor.

Vänner är GULD värda, verkligen!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Möjlgen för gammal,, men anmäler intresse för att vara din vän, älskar dig tjejen!!!!!!!""

2010-09-18 @ 21:46:41
Postat av: F

"Glömde"

2010-09-18 @ 21:47:33
Postat av: Bea

Vänner kan man aldrig få för många av! <3

2010-09-24 @ 11:06:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0