Vad mer kan gå fel?

Åh vilken härlig dag, lalalala lalalala lala ...

Började morgonen, så som alla mornar, med att stiga upp ur sängen. Det gick dock segare än vanligt eftersom att jag var dubbelt så trött, men okej, efter en ordentlig dusch var jag väl nästan levande.

Efter att ha ätit frukost cyklade jag iväg till skolan för att jobba med grupparbetet tillsammans med mina gruppkamrater. Kring halv elva började mitt huvud värka (jag hade då fortfarande inte lyckats få fram någon vettig information från nätet) och strax därefter gav jag upp och bestämde mig för att cykla hem och äta lunch. Detta efter att ha letat efter en bra bok till grupparbetet på skolbiblioteket, fast utan resultat.

Halvvägs hem i alla fall, började det gå lite vingligt att cykla. Jag hoppade av cykeln och konstaterade vad jag befarat, helt slut luft i framhjulet. Kunde bara bita ihop och cykla sista biten hem och sprang sedan upp i lägenheten och skickade iväg ett sms för att få medlidande, typ.

Istället blev jag anklagad för att ha smittat min pojkvän med en turkisk mikroorganism! Kanske är det därför vi båda varit förkylda i över en månad förresten. Kändes ju hur som helst lite trist, även om jag inte direkt kunnat hjälpa det ... Ja jag lovar att jag inte gjorde det med flit i alla fall! :-P

Om någon timme nu ska jag ta bussen till skolan för att presentera infomationen jag fått fram ... Vänta nu, vilken information? Lite pinsamt är det allt att jag inte lyckats hitta något om reklam på 2000-talet. Jag vill ju ändå ha några ordentliga källor och inte bara gå utifrån vad jag själv vet, men då måste jag till det riktiga biblioteket och utan cykel är det kört. Faaaaaaasen!

Som sagt, vilken härlig dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0