Det här med hår ...

Börjar bli sugen på att färga mitt ack så risiga hår igen. Efter över tre månaders slit har färgerna minst sagt ändrats och utväxten börjar bli tydlig. Jo, en färgning börjar bli oundviklig ... Då är bara frågan, vilken färg?!

 

Sist jag besökte frisören blev resultatet som på bilderna ovan. Alltså jag älskade det verkligen och så, men med tanke på att jag önskade att få det "så galet som möjligt" så vet jag inte om resultatet blev vad det borde blivit. Jag är därför sugen på att göra ett nytt försök nu, men då är bara frågan vilka färger jag ska satsa på. Minst två i alla fall, så mycket vet jag. Har suttit och kollat runt jättemycket för att få inspiration och hittils har kombinationer som svart+turkost+mörkblått, svart+limegrönt, blont+orangerött, svart+rosa+blont+blått osv. känts lockande utifrån de bilder jag sett. Ingen som har några förslag förresten? Vad skulle jag passa i?



Men värsta fall går jag tillbaka till helsvart ... Det händer faktiskt att jag saknar det ibland!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0