Allt går att laga med silvertejp

Det är tur jag har en händig pojkvän, han lyckades faktiskt lappa ihop lite av mitt trasiga hjärta igår. Det betyder att jag inte är helt hjärtlös längre i alla fall. Typ.

Filmkvällen igår blev i alla fall jättetrevlig med tanke på omständigheterna. Fast någon film blev det inte, istället hamnade vi framför Idol. Kvällen bjöd på gott fika (varför åt jag så mycket middag innan jag for dit?!) och välbehövda skratt. Visst låg det där andra och skavde i bakhuvudet också, men i sällskap av det där underbara gänget från klassen var det svårt att vara riktigt ledsen.

Nu sitter jag och äter frukost. Jag är trött, blev alldeles för sent innan jag kom i säng! Nog för att det behövdes, men likafullt är jag nu mycket mer trött än vad som är lovligt. Wellwell, fruktfatet here I come!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0