Saknar ...

Har inte dansat på över sex veckor. Inte ridit på över tre månader. Man kan kort och gott säga att jag inte gjort något av det jag tycker allra mest om, på väldigt väldigt länge! Nu är det helt enkelt bara så att jag MÅSTE få komma igång med mina intressen igen, på något sätt måste det väl gå?! Att jag fortfarande inte är helt frisk från min förkylning tänker jag bortse från, jag vill hålla igång och göra sådant som jag tycker om ... NU! Hade faktiskt funderingar på att ta cykeln idag och leta upp några hästar, men det blev inte så av någon anledning. Saknar i alla fall dessa underbara djur NÅT SÅ DJÄVULSKT. Måste, måste, måste hitta nåt sätt att få hålla på med hästar igen! Och komma igen med dansen, innan jag tappat allt! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0