Ombyte förnöjer ju

Har så smått börjat kolla efter en ny lägenhet. Det är egentligen inte det att det är något fel på den jag redan har, men jag börjar bli lite less på att inte ha någon ordentlig frys. Dessutom kan det väl vara trevligt med lite omväxling och jag är ju inte den som har svårt att känna mig hemma där jag bor, så ett byte skulle jag säkerligen inte må dåligt av. Har hittat en som visserligen verkar ligga lite längre från skolan än den jag har nu, och är typ 2,8 kvadrat mindre, men hyran är lägre (vad som ingår vet jag dock inte). Tål att tänkas på, helt klart. Har lagt in en intresseanmälan i alla fall och håller tummarna för att jag får kolla på den och se om det verkar intressant! :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0