Okej, jag ger mig

Har suttit och läst några kapitel ur kurslitteraturen som hör till journalistikkursen och jag får erkänna att det faktiskt är riktigt intressant! Samtidigt funderade jag även över det jag skrev i förra inlägget och det slog mig att kursinnehållet förmodligen blir mer avancerat med tiden. Det är nog knappast så jag kommer behöva oroa mig för att det ska bli för enkelt, bara för att första uppgiften var en mjukstart. Ett personporträtt är ju ingen större konst att skriva men ju mer jag läste ur kurslitteraturen desto mer insåg jag, att artikelskrivandet rentav skrämmer mig! Det kommer inte bli helt lätt att få ihop det kan jag tänka mig, men där får jag något att kämpa med. YES!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0